A szokásos pakolás-mizériát ismét sikerült utolsó pillanatra hagynom, de ami ennél is nagyobb baj volt, hogy minimálisra redukált ruhanemű-kupacom a leggondosabb hajtogatás után sem fért bele a bőröndbe. Hiába gyúrtam, ütögettem, tapostam, egyszerűen nem tudtam rázárni, de még csak megközelíteni sem a másik zipp-zárt. Ekkor jöt Édesanya, és szisztematikusan, kis hengerekbe tekerve belegyömöszölte a cuccokat a bőröndbe, de még így sem volt elég a hely... Meg kellett hát válnom néhány ruhadarabtól. Így már nagy nehezen sikerült. Rátérdeltem a bőröndre, úgy tudtuk csak nagy nehezen bezárni. Ekkor jött a nagy ötlet: a reptéren jópénzért körbefóliázzák a bőröndödet, hogy ne turkáljanak benne, meg a sérülésektől is véd. Ezt alkalmaztam én is itthon, 300 Ft-ért vásárolt fóliával úgy körbetekertem a bőröndöt, hogy alig látszik ki belőle. A drog-cipelés gyanúját elkerülendő, jól látható módon még az adataimat is föltüntettem rajta. Így várom a holnap reggeli indulást. A gépem 12.20-kor indul.

Máté barátom mutatta nem is oly régen Korda Gyuri Reptér című számának remixét (by Titusz), unalmas perceinkben, vagy néhány pohár elfogyasztása után kötelező módon hallgatjuk és énekeljük végig: reptéééér...

A hangulat kedvéért hallgassátok ti is, óriási :)

Itt az eredeti is, akit érdekel

Szerző: jeanvaljean  2011.02.02. 00:15 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://perioikosz.blog.hu/api/trackback/id/tr422632387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása