Na!

Végre sikerült rekordgyorsasággal, 98 perc alatt föltöltenem a youtube-ra ezt az alig két  és fél perces videót, most már láthatjátok, hol lakom Kilencszer próbálkoztam korábban... Más öröm is ért a napokban, hiszen hosszas keresgélés után sikerült telefont vennem, méghozzá vadi újat. Egy csodálatos, hét nyelven beszélő, mindent tudó szupertelefont. Na ez volt a szarkazmus. A 10 fontos (3200 Ft) csodatelefon egy ócska vacak Samsung. Ez nálam nagy szó, mivel olyan finnyás vagyok, hogy Nokián kívül nem szívesen használok más telefont. Ez a kis görcs sok bosszúságot okoz, de hamar megtanultam kezelni. Telefonálni és üzenetet küldeni lehet vele, ébreszteni is tud és számológép is van rajta. Lesz még jobb is. A csomagom olyan your country szolgáltatást tartalmaz, ami 10 fontos föltöltés esetén 50, 15 fontos föltöltés esetén 100, 30 fontos föltöltés esetén 200 perc ingyen beszélgetést tartalmaz bármely országba. Nem rossz.

Az internet továbbra is problémát okoz, a közeli bárba járunk néhanapján internetezni egy kávé mellett. Ebbe a bárba jövök szombat este próbamunkára!

Tegnap egy arab internet kuckójában voltunk. Borzalmas volt. Beléptünk, és a kis helyen összezsúfolt bábeli sokszínűség minden testszaga megcsapta az orromat. A fűtés maxra tekerve, és csak úgy gőzölgött az izzadtságszag a levegőben. Balra az első egy magas, kalózkendős néger, hatalmas, fehér szemekkel. Amikor fölállt, láttam, hogy sántít és bottal jár. Leültem egy géphez, ami olyan lassan mozgott, hogy talán hamarabb hazaértem volna Budapestre netezni, minthogy behozza a postaládámat. Mellettem a tulaj hangosan karattyolt arabul a skype-on, másutt angol suhancok röhörésztek, mellettem egy orosz nő böngészett, és minden percben idegesen kémlelt körbe, nem lesi-e valaki. A videót föltölteni persze lehetetlenség volt. Hamarosan beszerzünk egy mobilnetet, aztán akkor már gyakrabban tudom tartani a kapcsolatot a külvilággal.

Ha valaki sürgősen beszélni szeretne velem, díjmentesen csörgessen meg a 0044 7 864 246 001-es telefonszámon, visszahívom.

Johnny Cash szól a hangszóróból, mögöttünk az északi metróvonal zakatol, én pedig búcsúzom.

Szerző: jeanvaljean  2011.02.18. 19:16 3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://perioikosz.blog.hu/api/trackback/id/tr682671180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

suni1710 2011.02.19. 18:37:10

Walesben is így kellett kapcsolgatni a lámpákat. :)

zsoltibacsi · http://skypesuli.hu/ 2011.02.22. 18:35:39

tetszik , ide én is elmennék...
süti beállítások módosítása